Persoonlijke takenlijst
Dit is de knoppenbalk van uw persoonlijke takenlijst.

Ongeacht in welke hoofdmodule u start, u ziet altijd het icoontje [] van uw persoonlijke takenlijst aan het begin van de knoppenbalk staan. Open deze lijst als eerste na het opstarten van de backoffice om te controleren op taken die verwerkt moeten worden.

Per icoon wordt uitgelegd waar deze voor dient.
Navigeer terug naar het vorige scherm
Navigeer naar het volgende scherm
Deze navigatieknoppen zijn aanwezig in elke hoofdmodule en kunt u gebruiken om vooruit of terug te navigeren
In het uitklapvenster kunt u alle gebruikers zien die van dezelfde backoffice gebruik maken, en de taken die aan hen zijn toebedeeld.
Ter info: Deze taken kunt u terugvinden bij Beheer => Planbord

Hieronder ziet u een voorbeeld van hoe u een planbord kunt beheren. Bij ‘Eigenaar’ kunt u via het uitklapvenster zien wie welke taken bij welke cursus zal uitvoeren.

In onderstaand voorbeeld ziet u de taken van Alle gebruikers
