FAQ
- Carta algemeen
-
Cursus
- Hoe kan ik de aanwezigheid registreren als administratie medewerker (Carta backoffice) ?
- Hoe maak ik een cursus aan?
- Hoe annuleer ik een cursus?
- Hoe kan ik resultaten vastleggen bij een cursus?
- Hoe kan ik extra prijscomponenten aan een cursus koppelen?
- Hoe kan ik 1 of meerdere cursisten verplaatsen of opnieuw inschrijven op een andere cursus?
- Hoe kan ik een cursus modulair opzetten?
- Hoe annuleer ik een inschrijving?
- Hoe kan ik voorkomen dat een cursus in het aanbod opgenomen wordt?
- Waar kan ik bij de inschrijving vastleggen wie er betaalt ?
- Personen en bedrijven
-
Rooster
- Hoe kan ik een losse taak aanmaken?
- Hoe pas ik het rooster aan?
- Hoe kan ik de beschikbaarheid van de faciliteiten in Carta opvragen?
- Hoe kan ik de beschikbaarheid van de docenten in Carta opvragen?
- Hoe kan ik de beschikbaarheid van de lokalen in Carta opvragen?
- Hoe kan ik vrije dagen van docenten in Carta vastleggen?
- Hoe kan ik vakantie en feestdagen in Carta vastleggen?
-
Financieel
- Waar kan ik het e-mail adres vastleggen/wijzigen wat voor de facturatie gebruikt wordt?
- Hoe kan ik meerdere facturen in 1 keer versturen?
- Moet ik eerst een creditfactuur aanmaken als ik bij de factuur alleen het ordernummer moet aanpassen?
- Hoe kan ik termijnbetaling bij een cursus vastleggen?
- Hoe kan ik in Carta vastleggen dat een factuur betaald is?
- Hoe kan ik bij de inschrijving vastleggen dat een deel door de cursist zelf betaald wordt en een deel door het bedrijf?
- Planbord algemeen
- Portalen